Megújuljon a képregényonline?


Sziasztok!

Már itt a nyár, és a legtöbben azt várják, hogy vége legyen a sulinak. szerintem igazam van, és már gondolatban mindenki a strandon fürdik a vízben. Ha Te magadra ismersz, akkor biztosan kedvelni fogod a weboldal új lehetséges kinézetét!

Ugyanis arra gondoltam, hogy nyár alkalmával megújítanám az oldal kinézetét, hogy ne legyen fekete és egyhangú. A lehetséges kinézetről készítettem nektek egy képet! (Kattints rá, hogy nagyobb legyen!)

Ha jobban tetszene ez a kinézet akkor írj egy kommentet, vagy egy e-mail-t a kepregenyonline.@citromail.hu címre. Vagy akár szavazhatsz itt is!:

Ne feledd!

Ha kommentet írsz akkor kapsz egy e-mailt, és akár különleges, asztalra állítható képregényfigurákat is nyerhetsz! Részletek IDE kattintva!

Csak írd meg, hogy tetszik e, vagy nem!

Reklámok

4 gondolat “Megújuljon a képregényonline?” bejegyzéshez

    • :-D! Kösz, hogy szavaztál. Szerintem is jobb az új, csak gondoltam, hogy megkérdezem az olvasókat is! 🙂 A nyereményjátékos e-mail-t is elküldtem, de csatolmányt valamiért nem engedett hozzá rakni! Amúgy NYERTÉL! Milyen kategóriából kérsz asztalra állítható, különleges makettet?

Írd meg a véleményed! (Az e-mail cím nem jelenik meg!)

