3


…Az oldalnak hamarosan lesz Facebook oldala, de jelenleg még azért nincs, mert nem engedett készíteni, mert még 18 év alatt vagyok, és erről a gépről már nem is tudok készíteni, tehát majd ha más gépre fel tudok menni akkor elkészítem!

~Blogger

5 gondolat “3” bejegyzéshez

  1. Köszönöm.
    de én úgy gondoltam hogy így írom le:
    A kepregenyonline.tk-n új képregény! a képregényt blogger szerkesztette.
    Én úgy gondoltam hogy ezt segítségként csinálnám neked nem azért hogy jobb legyen tőle az oldalam:D

Írd meg a véleményed! (Az e-mail cím nem jelenik meg!)

